Impressions després de realitzar el debat sobre CTS

lunes, 21 de octubre de 2013



Anteriorment mai havia participat en un debat i crec que ha estat una experiència molt positiva i enriquidora. M’ha fet reflexionar molt sobre les meves idees en quant a molts temes que hem tractat, especialment en els que he participat, que han estat “el Tecnopart” i “La gran idea de Binta” que m’han fet canviar molt la meva concepció en quant a les Noves Tecnologies i les TIC. M’he adonat que res és blanc o negre i que tenia una concepció molt negativa en quant a les Noves Tecnologies possiblement perquè no m’havia parat a pensar que, com esmento en el post anterior, les tecnologies es creen per ajudar-nos i, en última instància som les persones les que escollim el seu ús o no.
Per això considero que la participació en aquest debat ha estat un gran progrés en quant a la meva concepció sobre aquestes i, per això valoro molt positivament aquesta activitat.  

0 comentarios:

Publicar un comentario